![](/sites/all/themes/drupalwebdesign/images/h1-mail.png)
![](/sites/all/themes/drupalwebdesign/images/h1-twitter.png)
![](/sites/all/themes/drupalwebdesign/images/h1-facebook.png)
Wanneer wij aanvragen ontvangen gebeurt het meer dan eens dat de bijgevoegde brief de ‘complete’ oplossing voor het project bevat. De klant zet het project wordt nauwgezet uiteen, zoals aantal pagina’s, de inrichting van de homepage, de manier waarop de bezoeker naar de informatie navigeert met daarbij de menu-items al één-voor-één opgesomd. Ik kan me gevallen herinneren waarin de klant in zijn aanvraag zelfs zijn besluit over de layout -inclusief kleurstelling meeleverde.
Nu is er geen enkel bezwaar tegen meedenkende opdrachtgevers. Integendeel: een goede communicatie tussen bureau en klant kan een grote bijdrage leveren aan het succes van een webproject. Echter, de klant die zo nauwgezet als bovenstaand de oplossingen voor het probleem aandraagt, ziet belangrijke punten over het hoofd:
Kortom, ons advies aan prospects en opdrachtgevers-in-wording: richt u vooral op het formuleren van uw vraag, de problemen waarvoor u een online oplossing zoekt, dan stelt u ons in staat om de optimale oplossing aan te bieden.